Przeskocz do treści

Pozycjonowanie lokalne jako metoda promocji strony www lekarzy

Marketing jest nieodłącznym aspektem rozwoju każdej firmy. Niezależnie czy w ofercie posiada się usługi, czy produkty, pozycjonowanie może zapewnić nowych, lojalnych klientów i większą rozpoznawalność firmy. Nawet lekarze mogą skorzystać z pozycjonowania lokalnego, aby potencjalni pacjenci, wiedzieli o ich usługach.

Jak pozycjonować lokalnie?

Takie pozycjonowanie nie różni się za bardzo, od takiego nastawionego na optymalizację tradycyjną. Jedyna różnica polega na metodzie działań marketingu internetowego. W takim wypadku głównym obszarem, w którym dany lekarz ma być promowany, będą tereny bliskie miejscu prowadzenia przez niego działalności.

Bardzo ważne jest, aby Google, jak najlepiej mogło rozpoznać firmę i dopasować ją do wyszukiwania przez użytkowników. Dlatego lekarz powinien zaistnieć w jak największej ilości katalogów, a także powinien skorzystać z narzędzia Google Moja Firma.
Wszystkie adresy, które będą podawane w katalogach, powinny być jednolite dla danej siedziby i nie powinny się różnić, co pozytywnie wpłynie na pozycję strony, na rynku lokalnym.

Dobrym sposobem będzie także zachęcanie swoich pacjentów, do opiniowanie usług w Internecie, co także pozwoli stwierdzić Google, że ta właśnie strona jest często odwiedzana, więc powinna znajdować się wyżej, w wynikach wyszukiwania. Im więcej pozytywnych opinii, tym lepiej będzie się firmie wiodło.

Ważna jest aktywność w Internecie

Strona sama w sobie nie powinna istnieć wyłącznie jako reklama, lecz bez żadnej aktywności na niej. Tworzenie dobrej jakości treści i duża ilość linków prowadzących do strony to nie tylko nawiązywanie lepszej relacji z potencjalnym pacjentem.

Jakość tekstów jest bardzo ważna także dla Google, więc im więcej takich powstanie, im większy ruch będzie na stronie, tym optymalizacja będzie efektywniejsza.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *