Pozycjonowanie lokalne jako metoda promocji strony www lekarzy

Marketing jest nieodłącznym aspektem rozwoju każdej firmy. Niezależnie czy w ofercie posiada się usługi, czy produkty, pozycjonowanie może zapewnić nowych, lojalnych klientów i większą rozpoznawalność firmy. Nawet lekarze mogą skorzystać z pozycjonowania lokalnego, aby potencjalni pacjenci, wiedzieli o ich usługach.

Jak pozycjonować lokalnie?

Takie pozycjonowanie nie różni się za bardzo, od takiego nastawionego na optymalizację tradycyjną. Jedyna różnica polega na metodzie działań marketingu internetowego. W takim wypadku głównym obszarem, w którym dany lekarz ma być promowany, będą tereny bliskie miejscu prowadzenia przez niego działalności.

Bardzo ważne jest, aby Google, jak najlepiej mogło rozpoznać firmę i dopasować ją do wyszukiwania przez użytkowników. Dlatego lekarz powinien zaistnieć w jak największej ilości katalogów, a także powinien skorzystać z narzędzia Google Moja Firma.
Wszystkie adresy, które będą podawane w katalogach, powinny być jednolite dla danej siedziby i nie powinny się różnić, co pozytywnie wpłynie na pozycję strony, na rynku lokalnym.

Dobrym sposobem będzie także zachęcanie swoich pacjentów, do opiniowanie usług w Internecie, co także pozwoli stwierdzić Google, że ta właśnie strona jest często odwiedzana, więc powinna znajdować się wyżej, w wynikach wyszukiwania. Im więcej pozytywnych opinii, tym lepiej będzie się firmie wiodło.

Ważna jest aktywność w Internecie

Strona sama w sobie nie powinna istnieć wyłącznie jako reklama, lecz bez żadnej aktywności na niej. Tworzenie dobrej jakości treści i duża ilość linków prowadzących do strony to nie tylko nawiązywanie lepszej relacji z potencjalnym pacjentem.

Jakość tekstów jest bardzo ważna także dla Google, więc im więcej takich powstanie, im większy ruch będzie na stronie, tym optymalizacja będzie efektywniejsza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *